۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۰۲۳۲۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آمریکا از اقتدار ایران اسلامی عصبانی است | دشمنان حریف تفکر حسینی نمی‌شوند

آمریکا از اقتدار ایران اسلامی عصبانی است | دشمنان حریف تفکر حسینی نمی‌شوند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حتی دشمنان نیز به قدرت ایران اسلامی اعتراف دارند و آمریکا از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران عصبانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از برکات الهی است.

وی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس کسانی که پاسدار بودند از سوی دشمنان مورد شکنجه بسیاری قرار می‌گرفتند و به شهادت می‌رسیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: حتی دشمنان نیز به قدرت ایران اسلامی اعتراف دارند و آمریکا از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران عصبانی است؛ آن‌ها می‌خواهند با ز‎ورگویی همه کارها را انجام دهند اما حریف تفکر و اندیشه حسینی نمی‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تمام کارهای دشمنان به صورت کارشناسی شده است اما در هر اقدامی که علیه ایران اسلامی انجام دادند با شکست روبرو شدند.

وی ادامه داد: شیعه مانند دو بال سرخ و سبز است که بال سبز شیعیان مسأله انتظار و قانع نشدن به وضع موجود و بال سرخ آن نیز کربلا و عاشورا است و حفاظی به نام ولایت فقیه از آن حفاظت می‌‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با اندیشه و تفکر حسینی می‌توان در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد و این عربده‌کشی‌های دشمنان به این دلیل است که مانع رسیدن به اهداف خود را اصحاب حسین(ع) می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: تفکر حسینی یک تفکر فراگیر است و تمام عربده‌کشی‌های خلاف حق، عدل و قانون دشمنان به ناامیدی تبدیل می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات